FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1. W jaki sposób można dokonać wcześniejszej rezerwacji na pojazd i ile wynosi koszt zaliczki za tą rezerwację ?
Nasza wypożyczalnia samochodów dostawczych, osobowych i busów umożliwia dokonanie wcześniejszej rezerwacji. Czynność najlepiej dokonać za pośrednictwem naszej strony internetowej www.efurgon.pl lub poczty elektronicznej [email protected] Rezerwacji też można dokonać telefonicznie pod numerem telefonu +48 601 910 513. Po potwierdzeniu rezerwacji przez naszego pracownika wymagana jest wpłata zaliczki za rezerwację pojazdu dla nowych klientów w wysokości 200 zł brutto.
Dla naszych stałych klientów zaliczka ta nie jest wymagana.
2. Jakie formalności wymagane są przy wynajęciu pojazdu z Państwa wypożyczalni samochodów?
Przy wynajmie samochodów dostawczych i osobowych wymagane są do wglądu dokumenty wypożyczającego tj. jego prawo jazdy i dowód osobisty, wpłata zaliczki (w przypadku nowych klientów) wpłata kaucji i ustalonej kwoty za najem. W przypadku umów najmu na firmę i odbioru pojazdu przez pracownika firmy, który nie widnieje w rejestrze KRS firmy, wymagane jest dodatkowo upoważnienie podpisane przez osobę widniejącą w takim rejestrze. Powyższe upoważnienie nie dotyczy umów na osoby prywatne.
W przypadku wypożyczenia auta po raz pierwszy w naszej wypożyczalni, część płatności lub całość powinna być uregulowana kartą płatniczą.
3. Dlaczego jest pobierana kaucja za najem pojazdu i jaka jest jej wysokość ?
Kaucja jest to zabezpieczenie finansowe na wypadek szkody w wynajmowanym pojeździe, opóźnienia w zwrocie pojazdu, samowolnego przedłużenia najmu, braku paliwa przy zwrocie pojazdu oraz na wypadek szkód na jakie w wyniku niefrasobliwego lub złośliwego działania najemcy mogłaby zostać narażona wypożyczalnia samochodów dostawczych, osobowych, busów. Kaucja na wszystkie pojazdy wynosi 1000 zł.
4. Gdzie dokładnie mieści się Państwa wypożyczalnia aut i jakich godzinach jest ona czynna?
Firma mieści się w Warszawie (Raków) przu ulicy Łopuszańskiej 36 ( z tyłu budynku Volkswagen Financial Services )
5. Czy istnieje możliwość pozostawienia własnych pojazdów na parkingu w przypadku wynajmu aut dostawczych oraz osobowych?
Tak. Dysponujemy zamkniętym parkingiem , gdzie można swój pojazd pozostawić, jeśli zdecydują się Państwo na wynajem samochodów dostawczych, osobowych lub busów z naszej floty.
6. Czy oprócz gotówki w innej formie można też dokonać płatności?
Wszelkich płatności za wynajem samochodów dostawczych można dokonać, oprócz gotówki, również za pośrednictwem karty płatniczej lub przelewu na konto.
7. Ile wynosi dobowy limit kilometrów w przypadku najmu pojazdu z limitem km. i czy te limity się sumują w przypadku najmu kilkudniowego, oraz ile trzeba dopłacić w przypadku przekroczenia tego limitu?
Dobowy limit kilometrów przy opcji wynajmu z limitem km. wynosi 300 km (w przypadku najmu np. na 4 dni limit ten wynosi 1200 km). Jako najtańsza wypożyczalnia samochodów w Warszawie pobieramy przy przekroczeniu limitu km opłatę w wysokości 0,49 zł. netto/km. Jako rzetelna i tania wypożyczalnia przyjmujemy przy każdym rozliczeniu zawsze korzystniejszą finansowo dla klienta wycenę (tj. opcja z limitem km. plus dopłata za nad limit lub opcja bez limitu km).
8. Czy najmowanym pojazdem mogę poruszać się poza granicami kraju i czy ponoszę z tego tytułu jakieś dodatkowe koszty?
Naszymi pojazdami można poruszać się tylko i wyłącznie po terenie Unii Europejskiej. Poza UE obowiązuje zakaz z uwagi na brak ubezpieczenia komunikacyjnego obowiązującego na kraje poza UE. Koszt wyjazdu pojazdu poza granicę Polski wynosi 147,60 zł. brutto i jest to opłata administracyjna stała.
9. Czy zostanie wystawiona mi faktura za wynajem samochodu dostawczego?
Tak. Nasza wypożyczalnia aut po zakończeniu każdego najmu wystawia paragon lub fakturę VAT.
10. Czy poza godzinami pracy biura jest możliwe wypożyczenie lub zdanie pojazdu?
Tak, jest to możliwe w szczególnych przypadkach – wynajem lub zdanie pojazdu poza godzinami pracy biura po uprzednim uzgodnieniu z wypożyczalnią.
11. Czy jest możliwość podstawienia lub odbioru pojazdu do/od klienta i czy wiąże się to z kosztami?
Tak. Możemy podstawić lub odebrać pojazd od klienta za dodatkową opłatą (56,91 zł. netto podstawienie i 56,91 zł. netto odbiór) na terenie Warszawy po wcześniejszym uzgodnieniu. W innych miejscach koszt dostawy/odbioru jest uzgadniany indywidualnie.